اطلاع رسانی
1396/11/18 چهارشنبه
برگزاری مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ستاد دانشگاه پیام نور فارس

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در مراسم جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور:
اختلاس ها و وام های بی جا درد بزرگ امروز جامعه است
*اعتراض وانتقاد مردم را به معنای زیرسئوال بردن نظام قلمداد نکنیم

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اختلاس ها و وام های بی جا درد بزرگ امروز جامعه است که موجب تزلزل در اقتصاد کشور شده است.
دکتر عبدالرسول قرائتی ، در مراسم بزرگداشت دهه فجر در ستاد دانشگاه پیام نور استان فارس، افزود: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین تحول خاورمیانه در 100 سال اخیر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: موفقیت های انقلاب اسلامی و استعمارستیزی آن موجب شده که امروز آمریکا به عنوان بزرگترین ابرقدرت جهانی،از ایران هراس وترس داشته باشد چرا که انقلاب اسلامی فیتیله کشورهایی مثل آمریکا واسرائیل را در منطقه پایین کشیده است.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: اگر چه از ابتدای انقلاب تاکنون ،طعم تلخ همه تحریم ها را چشیده ایم،ولی دشمن به خوبی می داند که انقلاب اسلامی با تحریم ها از آرمانهای مهم خود عقب نشینی نخواهد کرد.
دکتر قرائتی یادآور شد: علیرغم انتقاداتی که به برجام می شود، توافق هسته ای برای ما منفعت هایی مهمی داشت و موجب بازگشت آرامش نسبی به زندگی مردم شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در ادامه سخنان خود به اهمیت پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی تاکید کرد وخاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران با قدرت پیش می رود و حرکت های ایذایی نمی تواند سد راه این پیشرفت ها باشد. 
دکتر قرائتی درعین حال افزود: مسئولین نباید به دنبال شعاردادن باشند چرا که مردم منتظرمشاهده وعده ها هستند. بایستی به مردم اجازه انتقاد داده شود واعتراض وانتقاد آنها را به معنای زیرسئوال بردن نظام قلمداد نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز روز همدلی و اتحاد است و نباید به دنبال تفرقه انگیزی باشیم و به تنش ها دامن بزنیم.
وی برحضور جامعه بزرگ دانشگاهیان پیام نور استان فارس در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن همچون سالهای قبل تاکید کرد.
حجت الاسلام ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین مراسم، به دلایل مهم وقوع انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران در سال 57 اسلام را دوباره احیا کرد که امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی مرزهای خاکی کشور را در نوردیده و جهانی شده است.
وی با اشاره به اهمیت دفاع از انقلاب و پیروی از ولایت اظهارداشت: ریشه گرفتاری های امروز کشور به ولایت گریزی عده ای برمی گردد.











 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر